DutchTricking

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch tricking forum


    NesaRu's Summerdays

    Gyce
    Gyce
    Admin


    Aantal berichten : 100
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Arnhem

    NesaRu's Summerdays Empty NesaRu's Summerdays

    Bericht  Gyce do jul 14, 2011 3:44 am

    Net als een paar maanden geleden wil ik weer een 'NesaRu's Summerdays' organiseren.
    Het zal waarschijnlijk eind augustus worden.

    Voor degene die vorige keer niet hebben meegekregen. De Summerdays is een soort van mini-mini gathering. Een weekend waarin we samen met een klein aantal trickers gaan tricken, zwemmen, chillen en overnachten bij mij thuis

    De afgelopen keer was het echt een dope weekend en ik hoop dat we dat dit weekend in ieder geval zullen evenaren.





    Team NesaRu’s - Summerdays 26 - 28 August 2011

    Het is geen gathering, verwacht dat ook niet. Tricking staat op de 2e plaats plezier op de 1e!
    Ik ben ook niet verantwoordelijk wat jullie dan ook willen uitvreten tijdens dit weekend! (Maar alles wat je in mijn huis uitvreet hou ik je wel verantwoordelijk voor ;p)

    Ik ga er van uit dat wat voor weer het ook word, wat we ook precies gaan doen. Als we met een groep trickers zijn. Word het sowieso gezellig.



    Planning

    26 Aug

    17.30 Verzamelen 18.00

    19.30 Tricksession 22.00

    21.00 Films …….

    27 Aug

    11.00 Ontbijt/lunch 12.00

    12.00 Eten/drank halen 13.00

    15.00 Zwemmen 18.00

    20.00 BBQ 21.00

    22.00 Korenmarkt …….

    28 Aug

    12.00 Ontbijt/lunch 14.00

    14.00 Afsluiting 15.00

    15.00 Sonsbeek..? …….



    - Zorg dat je vrijdag voor je eigen avondeten hebt gezorgd!

    - Verzamelen bij mij thuis. Daar spullen droppen en door naar de tricksessie. Of meeten bij de tricksessie en dan neem je je spullen gewoon mee.

    - Tricking vind plaats in Elst, de Kruisakkers van 19.30 tot 22.00

    - Neem je eigen luchtbed (niet te luxe i.v.m. de ruimte), slaapzak, kussen, handdoek etc. mee

    - Brood met hagelslag, pindakaas, kaas, salami, Cola, 7-up, sinas, alcohol (bier, bacardi razz) is aanwezig



    Kosten

    5,- p.p.

    Voor het avondeten ga ik dit keer van tevoren niks regelen. Vorige keer is dat ook niet zo goed uitgepakt. Dus dit keer doen we dat gewoon samen en ieder voor zich.

    Vorige keer is het veel te duur uitgepakt voor wat ik er voor terug kreeg. Ik wil het wel zo goedkoop mogelijk houden en gezien ik nu niet meer het avondeten regel lijkt mij 5,- een goed bedrag.

    Het geld zal opgemaakt worden een brood, beleg, drinken, drank en chips etc.




    Ps. Sorry voor de crappyheid van de post. Forum doet een beetje lastig met hoe ik de post wil hebben Razz

      Het is nu wo mei 08, 2024 2:46 am