DutchTricking

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch tricking forum


    !!!oneEleven Gathering At Sonsbeek

    Gyce
    Gyce
    Admin


    Aantal berichten : 100
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Arnhem

    !!!oneEleven Gathering At Sonsbeek Empty !!!oneEleven Gathering At Sonsbeek

    Bericht  Gyce vr aug 13, 2010 7:30 am

    Yo mensen!

    Aankomende woensdag (18-08) wordt het als het goed is mooi weer.
    We moeten deze vakantie toch in ieder geval 1 epic grass session hebben gehad!
    Mijn lieftallige teamgenoot Peter kwam met dit idee aanzetten, en dat gaf me gelijk t idee om dit dan maar de introductie te laten zijn van ons team. (Dat verklaard de naam va dit bericht 'Team !!!oneEleven Gathering')

    Wanneer: Woensdag van 14.00 tot 18.00
    Dit noemen we dan maar de officiële tijd, want kom vooral eerder en ga later weg =p

    Waar: Sonsbeek park
    Waarschijnlijk t eerste grasveld daar bij de witte villa, maar misschien is t een goed idee om naar de ronde weide te gaan... Als er niemand bij de ene is moet je naar de andere. Niet moeilijk doen, gewoon lopen Razz Wat zou een !!!oneEleven gathering zijn zonder Warming-Up :O dusss...

    Wie: Wie?? IEDEREEN!!!!!!!!!!11one
    Dus als je kan, moet je komen. En als je niet kan... Moet je ook komen!!! Neem iedereen mee die wil tricken of gewoon met veel trickers wil chillen =p en dan gaan we heel sonsbeek vullen met tricking people!

    Wat: Tricking!
    Ok duh.. Maar we gaan sowieso daar samen trainen, maar we gaan natuurlijk ook ff wat tricking games dus zoals H.O.R.S.E. en Battles! So prepare!
    We zullen niet allemaal full time trainen, dus ook gewoon chillen op Sonsbeek. Dus neem snacks en drinken mee.
    En leek het me een leuk idee om samen te eten. Ik dacht aan met ze alle Pizza halen (haha zullen ze leuk vinden). Of barbequen op Sonsbeek :O (Is dat eigenlijk gewoon toegestaan? Ja toch?)

    Ooowww en voor de zeikerds onder ons.. Als je geblesseerd bent kom je dus ook! Dus ook als je tegenwoordig in Den Bosch woont... En je voet gebroken hebt.... GE0!!!! ;p

    Ik ben enthousiast, and you better be! Wink
    Ik verwacht jullie allemaal daar!!!

    Greetz,
    Gyce

    PS. Stuur dit door! Iedereen moet dit weten Razz

      Het is nu wo mei 08, 2024 5:09 am