DutchTricking

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch tricking forum


    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    avatar
    Evert
    Gast


    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag) Empty Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    Bericht  Evert di maa 16, 2010 12:55 am

    Yo,

    Ik wil een gymzaal training organiseren a.s. zondag 15 maart bij mij in de buurt.


    Trainen vanaf 12 uur tot we geen zin meer hebben.
    Het kost, volgens mij, ongeveer 10 euro in totaal, maar dat moet ik nog even goed nakijken.

    Interesse?

    Ik nodig hooguit 4 mensen uit, anders wordt het te druk.
    Het is nogal een klein armoedig zaaltje, geen trampoline, maar dat zou ook niet nodig moeten zijn.

    Ennuh.. ik wil niet arrogant klinken ofzoiets, maar ik heb een lichte voorkeur voor mensen van rond de 18 jaar of ouder. Mijn ervaring is dat gasten van rond de 14 na een tijdje met hoepels en ballen gaan lopen spelen en dat is nogal irritant. En mensen van rond de 18 zijn dan wel wat serieuzer..

    Nog steeds interesse?
    Laat dat dan even zien met een berichtje!
    Gyce
    Gyce
    Admin


    Aantal berichten : 100
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Arnhem

    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag) Empty Re: Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    Bericht  Gyce di maa 16, 2010 2:55 pm

    waar is bij jou in buurt? en wat voor zaaltje is t (wat voor matten etc.)?

    zelf kan ik niet (beblesseerd) maar ik kan t bericht doorgeven.
    avatar
    Evert
    Gast


    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag) Empty Re: Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    Bericht  Evert di maa 16, 2010 3:21 pm

    Vreemd, ik kan toch zweren dat ik een link naar google maps in mijn eerste bericht had geplaatst.
    Nog maar eens proberen dan.

    avatar
    Evert
    Gast


    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag) Empty Re: Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    Bericht  Evert di maa 16, 2010 3:22 pm

    What the f*ck....

    Hij verwijderd mijn links.

    Okay, het is op het Goudmos in Nieuwerkerk aan den IJssel
    Typ gewoon in google maps:

    "Goudmos, Nieuwerkerk aan den IJssel"
    (zonder de "")
    avatar
    Evert
    Gast


    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag) Empty Re: Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    Bericht  Evert di maa 16, 2010 3:29 pm

    Sorry voor de 3 dubbele post, maar ik vergat de beschrijving nog:

    Het zaaltje heeft 2 dikke matten, 6 dunne matjes, 1 lange mat, 2 wandrekken, wat banken, een brug en een paard en verder wat frames waarmee je leuke hoge opstellingen kunt maken.
    Niet echt heel veel dus, maar ik heb altijd genoeg gehad aan de matten.

    Gesponsorde inhoud


    Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag) Empty Re: Gymzaal training 15 maart (a.s. zondag)

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 2:20 pm