DutchTricking

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dutch tricking forum


2 plaatsers

    SAMPLER BATTLES!!!!!!!!

    Gyce
    Gyce
    Admin


    Aantal berichten : 100
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Arnhem

    SAMPLER BATTLES!!!!!!!! Empty SAMPLER BATTLES!!!!!!!!

    Bericht  Gyce zo maa 14, 2010 6:10 pm

    Okeej opgelet mensen!

    Ik heb een opdracht voor jullie.....
    Jullie tricken nu al best een tijd en ik vind het tijd dat jullie eens je skills gaan laten zien.

    Het volgende gaan we doen:

    - Iedereen gaat de komende 3 weken een sampler (filmpje van zichzelf) maken. In deze sampler ga je proberen alles te laten zien wat je kan, maar probeer niet alleen maar alle shots achter elkaar te plakken maar maak er echt een leuk filmpje van. (Hiervoor kan je windows moviemaker gebruiken, dat staat op elke windows computer)

    - Als je dit filmpje hebt gemaakt moet je deze uiterlijk 5 april posten op https://dutchtricking.actieforum.com/forum.htm in het 'Vids' gedeelte.

    - Als alle filmpjes zijn gepost zijn gaan er sampler-battles gehouden worden! Deze battles zijn 1 tegen 1. Er worden 2 samplers naast elkaar gezet (gepost in dezelfde topic) en vervolgens moeten jullie gaan stemmen welke sampler voor jou het indrukwekkendste was.

    Als jullie je stem geven op een sampler houd dan uiteraard vooral rekening met wat voor tricks en combos er gedaan worden maar let ook op stijl (is iemand origineel, ziet alles er misschien net wat specialer uit dan bij de ander etc.)! En let ook op hoe het filmpje in elkaar gezet is (zijn de beelden mooi bewerkt, loopt alles goed op de muziek, houd het je geintresseerd etcetc.)
    En stem eerlijk!! Niet alleen maar op je beste vrienden stemmen.



    Okeej deze lap tekst ga ik nu zo rondmailen en ik zet het ook op het forum onder 'tricks discussies'.
    Heb je verder nog vragen of heb je gewoon iets hierop te melden doe dat op het forum.

    Nog even achteraf:
    Het maakt niet uit hoe jij je sampler maakt. Hier zijn geen regels voor ofzo. Maar probeer rekening te houden met de punten die hierboven genoemd zijn. Hou je filmpje interessant, dus niet 10 keer dezelfde move achter elkaar of alles in slowmo.
    Hou het dus kort en krachtig of zorg dat je veel afwisseling hebt zodat mensen geboeid blijven.

    Owjah en natuurlijk heeft niet iedereen een dikke vette HD camera (en nee ik ga niet voor je filmen), maar bijvoorbeeld wel een fotocamera die kan filmen of desnoods je mobiel, of leen iets van iemand etc.
    Als je gaat stemmen houd dan wel even in rekening dat de kwaliteit van de beelden nou emaal niet altijd top kunnen zijn.

    Zo voor nu even genoeg gepraat.

    Veel succes, ik hoop dat jullie je best hiervoor doen dan gaat het zeker leuk worden!

    Groetjes
    Gijs
    Gyce
    Gyce
    Admin


    Aantal berichten : 100
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Arnhem

    SAMPLER BATTLES!!!!!!!! Empty 3 weken?? ja 3 weken jah

    Bericht  Gyce zo maa 14, 2010 6:42 pm

    3 weken is inderdaad kort, maar ik wil ook niet dat jullie een sampler maken om aan de hele wereld te laten zien dat jij de beste bent.
    ik wil zien waar je nu bent, wat je kan doen met de korte tijd die ik je geef.

    iedereen heeft gelijke kansen dus zet m op Razz
    Masih
    Masih


    Aantal berichten : 10
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 35

    SAMPLER BATTLES!!!!!!!! Empty Re: SAMPLER BATTLES!!!!!!!!

    Bericht  Masih ma maa 15, 2010 2:30 pm

    Kvind het een dope iedee,,

    iam in tongue
    Gyce
    Gyce
    Admin


    Aantal berichten : 100
    Registratiedatum : 01-02-09
    Leeftijd : 37
    Woonplaats : Arnhem

    SAMPLER BATTLES!!!!!!!! Empty Re: SAMPLER BATTLES!!!!!!!!

    Bericht  Gyce di apr 06, 2010 1:00 pm

    faal

    Gesponsorde inhoud


    SAMPLER BATTLES!!!!!!!! Empty Re: SAMPLER BATTLES!!!!!!!!

    Bericht  Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 8:56 pm